15 dagar kvar!

15 fucking dagar kvar till vi slutar skolan! känns så himla sjukt. Jag har gått på Bjärehov i 10 år, och nu ska jag bara lämna allt bakom mig. Jag kommer ju fortfarande ha alla mina gamla vänner och jag kommer börja på en jävlit stor skola, men jag kan inte förstå att jaag ska börja gymnasiet.
Jag kommer ihåg första dagen på förskolan, hur jag grät när mamma gick. Hur fan kommer detta då gå? lol
Jag tror att jag kommer gå i samma klass som Alva för vi har valt samma linje som är ganske ovanlig så vi kommer nog hamna i samma klass.
Jag vill INTE sluta nian, jag har fått så många vänner, vissa som jag kommer hålla kontakten med. Men jag kommer nog sluta hålla kontakten med många :(
Men skit samma först kommer det ett långt skönt sommarlov! Lääääängtar!

Kommentarer
Nicole Kristoffersson säger:

Hej du, Gud vilken härlig blogg du har tjejen! Väldigt intressanta inlägg :) kram på dig!

2013-10-25 | 19:33:30
Bloggadress: http://Nicolekristoffersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback