Bloggar igen

Nu är jag igång igen. Har blivit så sugen nu på sistonse!
Nu går jag i tvåan och har bara 2 år kvar till jag tar studenten! Fyfan vad jag längtar... Nu går alla 97:or också på gymnasiet. Ja, jag har börjat övningsköra, vilket inte gick så bra första gången. haha! Fick motorstop såhär 57 gånger på 20 minuter... Men någonstans måste man väl börja!
 
Japp, just nu är livet inte så bra men tack vare mina underbara vänner så blir livet lite bättre ! 
Min morfar gick bort i en olycka så allt här hemma är kaos. Moster har flyttat hit nu för tillfället. Mamma och moster bråkar hela tiden. Men skit samma nu ska vi inte snacka om det!
 
Om 7 dagar fyller lilla My 17 år! Fyfan, ett jävla år kvar tills jag blir 18 fucking år!! Nämen längtar inte överhuvud taget, nejnej!
Nu ska väl jag ladda över mina bilder från min systemkamera till datorn! Kommer lägga upp bilder ifrån i sommras när vi va i Kroatien, Österrike och Venedig och massa andra roliga minnen. 
En osminkad bild på mig i sommras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback